U TOKU JE E- NASTAVA FIZIKE

петак, 31. октобар 2014.

Rekli su...........

A. AJNŠTAJN:
„Samo su dve stvari na svetu beskonačne, svemir i ljudska glupost, samo što za svemir još nismo sigurni.“
„Um  je kao padobran – funkcioniše jedino ako je otvoren“.
„Kad čovek sedi jedan sat sa lepom devojkom, to vam se čini kao jedna minuta. Ali neka sedi jednu minutu na vrućoj peći – to je duže od jednog sata. To je relativnost.“
„Mašta je važnija od znanja.  Znanje je ograničeno…  Mašta okružuje svet.“
N. TESLA:
Nije mi žao što drugi kradu moje ideje, nego mi je žao što nemaju svoje.“
„Potpuno sam svestan da neke od mojih ideja nisu u saglasju sa postojećim naučnim mišljenjima ali se nadam da će se ustanoviti da krivica nije do mene.“
„Jabuka je mnogo ali je jedan Njutn…Njutn je čekao upravo onu jabuku koja je pala ispred njega.“
„Ne čini čoveka samo duh, niti samo telo; već duh i telo. Naše vrline i mane su neodvojive kao sila i materija. Kada se one razdvoje, čovek više ne postoji.“


Нема коментара:

Постави коментар